produktudvikling

Foto: Art+COM

Foto: ART+COM

Projektet arbejder med at udvikle kulturattraktionerne formidling således, at der kan skabes nye oplevelsespakker. Disse skal være med til at danne grobund for øget vækst til erhvervet og kulturinstitutionerne.

Yderligere vil der være et fokus på wayfinding. Wayfinding betegnelsen kommer fra museumsverdenen og dækker over fælles brede løsninger, som skal skabe sammenhænge og flow mellem oplevelser mhp. øget synlighed, overblik, turist- og gæsteservice og øget antal overnatninger. Projektet vil få udarbejdet en analyse af muligheder for Destinationens attraktioner, men forudser at det fx ville kunne være: infrastruktur (fx fælles shuttlebusser), digital infrastruktur (tech./app. vizgu.com, andet), turist-/gæsteservice før ankomst til destinationen, pakketeringer med private udbydere (oplev destinationen 1, 2, 3 dage), fælles billetbooking, fælles rabatordninger mhp. skuldersæson m.m.

LOGO Destination Trekantområdet